Vyhledávání zboží Informace Partneři
Zde se nacházíte: / Nápověda

Nápověda

Jak najdu zboží, které potřebuji?

Konkrétní výrobek můžete na našich stránkách najít dvěma způsoby:

  1. První z možností je postupné rozbalování položek menu - kategorií na levé straně obrazovky. Každé kliknutí zúží oblast produktů, kdy nakonec zůstane jen určitý počet položek, které odpovídají vybraným podskupinám produktů. Položka podbarvená oranžovým pozadím označuje aktuální položku menu, na které se nacházíte. Výsledkem hledání je soupis výrobků, které lze dále filtrovat pomocí jednoho nebo několika vyhledávacích boxů umístěných nad soupisem výrobků.


  2. Druhá alternativa je použití vyhledávacího boxu umístěného v levé horní části stránky. Do textové pole napište název výrobku (stačí počáteční znaky). Oblast vyhledávání můžete omezit buďto na určitou kategorii výrobků nebo na jednoho z výrobců. Po kliknutí na tlačítko >> začne vyhledávání. Jestli bude nalezena jedna nebo více položek, které odpovídají Vašim vyhledávacím parametrům, zobrazí se přehled s možností rozkliknutí detailu jednotlivých položek. V přehledu je u každé položky uvedena cena, zda-li je zboží skladem a krátký popis.

Jak vložím zboží do košíku?

Zboží je vloženo do košíku po kliknutí na tlačítko "Přidat do košíku" v detailu jednotlivých položek. Tlačítku "Přidat do košíku" předchazí textové pole "Množství" ve kterém můžete určit nenulový počet kusů objednávaného zboží. Zobrazené ceny jsou základní ceníkové, ze který každý neregistrovaný zákazník dostane slevy, které se napočítají po přidání zboží do košíku. Registrovaní zákazníci vidí již ceny po svých slevách.



V přehledu se ztrácím, dají se výsledné položky nějak seřadit?

Výsledek vyhledávání nebo přehled vybrané sekce v menu může dle zadání obsahovat velké množství položek. Existuje zde však několik možností, jak výběr dále zúžit nebo seřadit:

  • Pro zobrazení více než standardních 10 položek slouží tři popisky v levé horní a spodní části výpisu. Můžete tak zvolit zobrazení 20, 50 nebo až 100 výsledků na jednu stránku.


  • Pro řazení produktů jsou k dispozici dvě možnosti v pravé horní i spodní části výpisu. Řazení může probíhat podle Názvu nebo Ceny položek. Aktivní řazení poznáte podle oranžového podbarvení. Směr řazení určuje oranžová šipka vedlé možnosti řazení, světle šedá šipka značí alternativu, do které se dá přepnout opětovným kliknutím na možnost řazení.


  • Pro pokračování na další stránku výpisu (v případě, že výsledných položek je více, než kolik se jich může zobrazit na stránce) klikněte na některé z čísel strany. Tato čísla jsou zobrazena na začátku a konci výpisu na pravé straně.

Vložil jsem špatný počet kusů zboží do košíku nebo chci některou položku odebrat. Jak na to?

  • Jakmile máte některé zboží vložené v košíku, zobrazí se Vám soupiska Vašeho košíku v pravém horním rohu obrazovky. Do košíku se následně dostanete buďto kliknutím na tlačítko "Zobrazit košík" nebo na nápis "Nákupní košík". Po tomto kroku se Vám zobrazí Váš nákupní košík, ve kterém jsou zobrazeny všechny položky košíku s počtem kusů.


  • Pokud chcete změnit počet kusů položky, místo aktuálního počtu kusů vepište do textového pole pod textem "Množství" nový počet a klikněte na tlačítko "Přepočítat". Takto postupujte u každé chybně zadané položky.


  • Pokud chcete některou z položek z košíku odstranit, klikněte na tlačítko "Smazat" nebo vepište do textového pole množství číslo 0 a klikněte na přepočítat.

V košíku mám veškeré zboží, které chci objednat. Co dál?

  1. Máte-li vybráno požadované zboží, můžete přistoupit k samotné objednávce. Nejste-li v nákupním košíku, přejděte do něj. Ve výpisu Vašeho košíku klikněte na některé z tlačítek "Pokračovat", která jsou umístěna jak nad výpisem košíku, tak pod ním.


  2. Dostanete se do druhého kroku objednávky, ve které můžete pokračovat buďto jako neregistrovaný zákazník nebo zákazník, který u nás registrován je. Jste-li registrovaný zákazník, vyplňte svůj e-mail a heslo a klikněte na tlačítko "Přihlásit se."


  3. Pokud pokračujete jako registrovaní, budou automaticky předvyplněny Vaše údaje, které jsou v naší databázi. Jako neregistrovaný zákazník pravdivě vyplňte Vaše údaje, které jsou označeny hvězdičkou. Může nastat takový případ, kdy chcete zboží doručit na jinou adresu, než fakturační. Pro tento účel je téměř na konci stránky tlačítko "Klikněte pro zadání jiné dodací adresy", po jeho rozkliknutí se Vám zobrazí textová pole, do kterých můžete vepsat dodací adresu, lišící se od adresy fakturační. Klepnutím na tlačítko pokračovat se přesouváme do kroku 3.


  4. V třetím kroku se nacházíte na obrazovce výběru platebních metod. Zboží si můžete vyzvednou jak osobně v naší prodejně, tak může být doručeno přímo Vám přepravní službou PPL nebo Českou poštou. Při osobním odběru a úhradě v hotovosti neplatíte žádné poplatky, při převodu na účet zaplatíte poplatek za převod peněz, který je dán Vaší bankou. V případě, kdy chcete zboží doručit přepravní firmou, máte na výběr převod peněz (pro neregistrované zákazníky Zálohový list) nebo platbu při převzetí zboží (dobírka). V obou případech bude za doručení účtován poplatek 70,- Kč, v případě dobírky dalších 30,- Kč navíc. Tlačítkem "Pokračovat" se dostanete do 4. kroku objednávky.


  5. Nyní přichází na řadu rekapitulace Vámi objednávaného zboží a zadaných údajů. Pokud jste si jistí, že veškeré údaje jsou zadány správně, v horní části stránky musíte zatrhnout souhlas s obchodními podmínkami a kliknutím na tlačítko "Potvrdit objednávku" Vaši objednávku dokončit. Před dokončením objednávky doporučujeme veškeré údaje znovu zkontrolovat. Úprava jednotlivých údajů se provádí tlačítky "Upravit" u každého z bloků údajů. Abyste se po kontrole nemuseli pracně dostávat na začátek strany, můžete souhlas s obchodními podmínkami zaškrtnout na konci stránky a pokračovat tlačítkem "Potvrdit objednávku". Tímto se dostáváte do pátého kroku objednávky, kdy je objednávka vytvořena a nám odeslána ke zpracování. Tímto okamžikem je objednávka považována za závaznou. Děkujeme.